Och om jag vill ha dig, Gustaf Skarsgård?

Härom veckan såg jag Patrik 1, 5 som jag sedan länge trängtat efter. Tack vare en väninna som skådespelat i en av, och därav är vän med, Ella Lemhagens tidigare alster uppmärksammades filmen ganska tidigt för mig. Och sedan följde en lång tid av väntan, som då äntligen fick ett hjärtligt avslut i Rigolettos röda salong.
Efteråt kände jag mig naturligtvis tvingad att snoka upp lite mer om herr Skarsgård. Det är mäkta imponerande att agera homosexuell man och samtidigt höja pulsen bland salongens kvinnliga hälft, och även jag får erkänna mig besegrad av ideliga spjuveraktiga leenden.
I en tv-intervju där man bland annat berör filmen bedömer Gustaf sin motskådespelare Torkel Pettersson som ett helt okej hångel, och han rekommenderar honom dessutom till publiken i studion.
Frågan jag då ställer mig är vart jag och alla andra, som inte attraherades nämnvärt av Torkel i just den filmen, ska börja köa för att få testa Gustaf?











Kommentarer
Postat av: S

Bra skrivet, bra reklam! Ska genast ta mig en titt och se om jag håller med.... spänning

2008-09-30 @ 10:56:12
URL: http://saraskara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0